Welkom in het forum! Meld jouw kandidaat voor de Clubskanjer van het Jaar hier aan!

228 keer bekeken

Draag in deze topic jouw kanjer voor!

• zaterdag 09 november 2019 @ 12:36
    reactie op (#33) Olga48

Top, staat genoteerd 

• zaterdag 09 november 2019 @ 08:57
    reactie op (#27) Ingrid

wauwie Ingrid, dank je wel!

Ik wilde jou voordragen maar zie dat je al in het lijstje staat, dus geef ik graag

ScorpionQueen

op, van de club CRACKS!!!

Al jaren zoekt ze allerlei progjes en kranten enz. op voor iedereen en heeft altijd een lieve, vriendelijke opmerking klaar.

Gewijzigd op 2019-11-09 09:01:59
  • vrijdag 08 november 2019 @ 22:33

dank je wel Marcel  ik zal ook de link vd club geven ok http://creatief-met-kaarten-en-psp.clubs.nl/

Gewijzigd op 2019-11-08 22:34:56
    handtekeningafbeelding
  • vrijdag 08 november 2019 @ 22:19
    reactie op (#30) klaps

Wat een warme voordracht, Mieke staat genoteerd als deelnemer aan deze verkiezing 

• vrijdag 08 november 2019 @ 21:52

ik draag Mieke (bonbon ) voor al clunkanjer vd club creatief met kaarten en psp  omdat zij je altijd zo goed helpt met psp  zels me de teamvieuwer niks is teveel voor haar   ze houd ons leden lekker bezig  met de weeklessen op het  CH met feestdagen zijn er altijd challegens10 dagen lang elke dag weer een les met 10 lessen krijg je nl een award als je wil leren pspen  ben je daar  echt op de goede club bij haar   ik vind Mieke echt een kanjer    ze doet alles in haar uppie   en ze is toch al 69 jaar  goh   ik heb echt veel bewondering voor haar en wat zo fijn is  ik begrijp soms delessen niet goed ik heb  een hersenbeschadiging ze  plaatst dan gelijk printscreens voor mij   net zolang dat ik het toch begrijp dat is toch fantastisch    zo'n mens    ze verdiend een grote pluim  maar ook zeker 5000 punt  ook makkelijk voor haar om al die opslag ruimete van onze lessen   te kunnen bekostigen ik ben echt enorm  blij dat ik Mieke tegegekomen ben in clubland  

Gewijzigd op 2019-11-08 22:14:42
    handtekeningafbeelding
  • vrijdag 08 november 2019 @ 17:08
    reactie op (#27) Ingrid

Olga staat genoteerd 

• vrijdag 08 november 2019 @ 16:49
    reactie op (#2) mr-fun

Dank je wel Dré.. begin er van te blozen

Wees dankbaar voor alle mensen die jou liefhebben, die voor je zorgen
    en die je een glimlach bezorgen handtekeningafbeelding
  • vrijdag 08 november 2019 @ 16:43

graag  draag  Olga voor (https://o-a-aanvragen.clubs.nl/).. voor het maken van zulke mooie jasjes  ze maakt van een mug een olifante outfit  ze is mijn trots  wat betreft jasjes maken ... wil haar dan op de nomintie lijst plaatsen.

Wees dankbaar voor alle mensen die jou liefhebben, die voor je zorgen
    en die je een glimlach bezorgen handtekeningafbeelding
  • zondag 03 november 2019 @ 00:02
    reactie op (#25) Marilyn_Presley

Ik sta zelf niet zo heel graag in de belangstelling . Daarom was ook beetje Wilma (Flintstone, plaag plaag) supporter.

• vrijdag 01 november 2019 @ 22:24

Helemaal verdiend Casper! 

Wees jezelf want er is niemand die dat beter kan dan jij!

RACEWEEKEND GP BRAZILIE handtekeningafbeelding